BLOG

Aby studenty nic nepřekvapilo: technická podpora při online testu

Aby studenty nic nepřekvapilo: technická podpora při online testu

Přijímací zkouška na vysokou školu bývá pro většinu studentů první zkušenost s opravdu důležitým online testem. Aby se při práci se ScioLinkem cítili komfortně, máme vyladěnou podporu, která je jim k dispozici před zahájením zkoušky i v jejím průběhu.

Stačí mi klasický notebook se starou webkamerou? Můžu mít na stole papír na poznámky? Jak poznám, že se odpovědi na otázky bezpečně odeslaly? Co kdyby se… Studenti mívají v souvislosti s online zkouškami spoustu otázek. A je to správně. 

S přípravou na test ve ScioLinku jim pomáháme propracovanou technickou podporou. Vždy pro ně přichystáme onboarding a naši specialisté jim odpovídají na e-maily i telefonáty – v češtině i angličtině.

Webová stránka s instrukcemi k online testu, kterou jsme připravili pro uchazeče o studium na lékařské fakultě vysoké školy v Martině.

Povinný onboarding před zkouškou

Přibližně týden před testem od nás všichni uchazeči dostanou e-mail s odkazem na speciální webovou stránku, kde najdou veškerá pravidla a pokyny ke zkoušce.

Z webu se prokliknou i do samotné testovací aplikace, ve které si vyzkouší krátký test nanečisto. „Říkáme tomu onboarding a pro studenty je povinný. Všichni si tak vyzkouší úvodní identifikaci, ověří, že mají dostačující technické vybavení, seznámí se s ovládáním aplikace, nahrají na webkameru okolí svého pracovního místa a odpoví na cvičné otázky,“ vysvětluje Johana Šperlová, Business Development Manager ScioLinku.

Seznamte se s principy přijímací zkoušky s online proctoringem >>

Důležité pokyny včetně detailního návodu mají studenti popsané i v sérii videí:

Série videí s detailním postupem

Na webové stránce studenti najdou i odkazy na několik videí, ve kterých jim krok za krokem vysvětlujeme to nejdůležitější, např.:

  • jak se přihlásit,
  • jak daleko od pracovního místa mohou mít mobilní telefon
  • nebo jak procházet testem.

Stejné videonávody používáme i při Národních srovnávacích zkouškách. Přečtěte si, jak díky NSZ zlepšujeme ScioLink >>

Zkušení operátoři na telefonu

Pokud mají studenti jakýkoliv dotaz, ať už před testem, nebo v jeho průběhu, stačí se nám ozvat. „Pro každou zkoušku sestavíme tým zkušených specialistů, kteří sedí na telefonu a obratem poradí nebo pomohou vyřešit naprostou většinu problémů,“ doplňuje Šperlová.

Zajímá vás, na co se studenti ptají nejčastěji? Tady jsou FAQs >>

PRVNÍ KROK JE NA VÁS

Vším vás provedeme

Kontaktujte nás