„Více než 1,2 miliardy žáků a studentů se v průběhu pandemie vzdělávalo z domova. V důsledku toho se způsob vzdělávání dramaticky změnil, výrazně se rozšířila online výuka a vyvinul se větší tlak na školy k adaptaci na digitální technologie...
„Technologie v poslední době zásadně ovlivňují oblast vzdělávání. Přispěly i k rozvoji hybridní výuky, jejíž kouzlo objevily mnohé instituce a rozhodly se pro její zavedení. Co přesně však tento pojem znamená a co to obnáší?...
„Při zajišťování přijímacích testů v online prostředí je pro nás důležité, aby úroveň obtížnosti zůstala stejná jako u papírových variant. Podle některých studií může rozhraní (papír vs. online) mít na obtížnost testů vliv – například na papíře mohou lidé číst rychleji než na obrazovce. Chtěli jsme zjistit, jak na tom jsou konkrétně naše testy administrované v rámci Národních....
„Již třetím rokem organizujeme online přijímací zkoušky společně s nástroji Scio. Mohli jsme aplikovat vlastní testy, přizpůsobit si čas i datum konání a ušetřit na testovacích centrech v zahraničí, ale i interní zdroje na fakultě. Tým Scio nás uvedl do věcí, se kterými jsme dosud neměli zkušenost, převzali jsme jejich know-how...
“Education worldwide has been thrown into chaos by Covid-19, with lockdowns and other disruption affecting more than 220m tertiary-level students... By using AI and machine learning, the Czech groups hope that their software will enable fairer online university exams...”